Lmfao

image descriptionimage description
F r e d a g s. . .
Som säkert alla vet var LMFAO på grönan i fredags. Tänkte bara berätta lite om vad jag tyckte eftersom att alla säger olika. JAG tycker att det var rätt ovärt. Jag och mina fina kompis Matilda åkte då dit direkt efter skolan. Köade i 5 min, alla var så jävla tard och ställde sig längt bak i kön men vi gick in i kisoken, köpte två gröna kort (entré för hela året) och gick in efter. Sen när vi kom in träffade vi min syster och alla hennes 95:a kompisar och var med dem då. Två timmar innan blir alla hela galna och springer fram mot staketet. Efter att ha kämpat en och en halv timma så pallar vi inte med att vara kvar. Vi stod längst fram i mitten så jag tyckr att det var ovärt. Luktade turksvett och höll på att svimma, sen började det regna också så kände mig riktigt hot efteråt.. åherre.. Vi blev uppburna av vakter för vi mådde inte bra osv. Men är man en krigare så kanske man har andra åsikter xD men tyvärr inte jag! Och speciellt inte när man hamnar brevid puddingen på första biden.. Fyfan.. Lol måste bara berätta att det var jätte trångt överallt förutom vid honom döörödörööödör haha snuffeeee. Dock borde han haft en bra konsert :D

image descriptionimage description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0