Sista dagen på lovet

Jag orkade inte blogga igår.. Men jag åkte hem till Filippa i alla fall. Vi målade naglarna och gjorde glitter tattueringar med hennes lillasyster haha. Filipppa målade Englands flagga på min nagel, det blev skit coolt! Senare på kvällen åkte vi hem till Matteo där lite människor kom. Sen hämtade Filippas föräldrar oss och vi åkte hem till henne.
Imorse så vaknade jag och då sa Filippa att jag skulle komma enr så hade hon gjort amerikanska pannkakor. Med bär, sirap och allt. Så fin vänn man har. ♥ Vi gick en promenad till ICA och sen hem till henne igen då vi möblerade om hennes rum. 

Sen runt tre så gick jag hem och gjorde mig iordning för att åka till dansen. Jag ska vara med och uppträda på Mater of Tennis. Vi ska vara paus underhållning. Det va jätte kul! Men ajg avr väldigt trött så det gick inte att koncentrera sig. Vi ska även träna i morgon.
Nu ska jag kolla på TV. Vi hörs! Kram.
Foto taget av Filippa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0