Helgen

Hej min bortglömda blogg. Jag har inte uppdaterat på ett tag jag vet. Men nu gör jag det i alla fall!
I fredags så var jag på kings of tennis. Det var den sista dans uppvisingen, rätt sorligt för det var väldigt kul! Efter det så åkte jag till Sergel där Malin och Tilda va. Vi kollade på Nobels Testamente. Den va väldigt bra! 
I lördags så var jag på min kusins kalas. Efter det åkte jag hem till Malin med Tilda.
I dag så vaknade jag upp hos Malin. Hon gjorde american pancakes till frukost åt oss. Sååå gott. Jag och Tilda åkte till täby centrum och köpte jordgubbar, melon, mandariner och aprikoser. Sen åkte vi hem till mig och åt och pluggade. Gooottt.
Min helg. Orkade inte skriva allt som har hänt i detalj direkt, skulle ta så lång tid och ingen skull ändå orka läsa det.
Kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0