Hjärtan till dig kompis


Alla har en vän som alltid finns där i alla lägen oavsett om man bråkar. Hur kompisen mår är det viktiga. & det viktiga för mig är att du är en sådan vän. Helt otroligt bra. Alla borde verkligen ha en vän som du. Ställer upp. Dag som natt, kväll som morgon, skoltid som helg. Listan är lång. Jag vet att det kan bli småtjaffsigt mellan oss ibland. Så är det bara för att vi känner varandra för bra. Vi vet det båda två. För det har alltid varit vi. Från första gången vi träffades. Hela sexan till nu i åttan. Även om det blev ett stort bråk emellan och vi båda aldrig tänkte förlåta varandra så lästa det sig bra. Bästavänner som alltid. Tänker på dig hjärtat. Ledsen att jag har bettet mig dåligt och så. Du vet varför. Precis lika bra som jag. Men kom ihåg, att jag finns alltid vid dina sida. Alltid. Jag menar det. Älskar dig otroligt mycket. / Alice
Kommentarer
Postat av: E

<3

2012-01-22 @ 18:43:18




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0