Onsdag

Idag är det en sånhär dag man bara vill ligga i sängen och gråta, lyssna på depp musik och tycka riktigt synd om sig själv. Har ju somsagt varit sjuk hela veckan, eller kanske inte sagt det, men skitsamma. Så igår vaknade jag upp och mådde oväntat bra eftersom natten innan hade jag legat febrig osv. Så på kvällen där, alltså igår kväll så gick jag ut och tränade. Tog en lång promenad och sprang även en stund. Inte alls bra jag vet men hade inte rört på mig någonting alls på hela veckan. Så imorse vaknade jag upp med migrän och så var jag febrig, förkyld och hade riktigt ont i öronen. Så nu sitter jag här framför datan i mitt rum med snuvig näsa, svullna röda ögon som rinner och rinner och sliten i hela kroppen. Vill inte vara sjuk i helgen. Imorgon ska jag bli frisk. Punkt slut.Tumblr_ltheabitpb1qj6cffo1_500_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0