Tisdag

Idag var det min längsta dag. Så det är sjukt skönt att den dagen är avklarad! Bara 3 dagar kvar nu.. Efter skolan åkte jag till Täby Centrum med Filippa. Vi solade ooch gick sen till donken för att köpa pommesfrites och glass. Så. Gott. Sen åkte vi hem till henne och lekte med hennes nya kattunge som är så himla gullig! Även fast han fastnade med sina klor i mig hela tiden.. Haha. Vi kollade även på filmen Abduction. Rekomenderar den stark! Den va väldigt bra. Ludde kom sen och jag gick lite senare efter det. Hoppas er dag har varit bra! Kram.

Kommentarer
Postat av: amel

åå vad snygg! Älskar er blogg för ni tar alltid såå fina bilder =)

kram

2012-04-25 @ 19:04:57
URL: http://fashionamel.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0