Outfit + annat


Jacka - Jofama Skor - Converse Byxor - Paige Tröja - JC + ett armband som inte är med på bilderna.

Nu är den första skoldagen avklarad! Så skönt, bara två dagar kvar i skolan!
Vad har hänt idag då? Först så var det bara vanliga lektioner där inget speciellt hände. Sen var det lunch och efter lunchen var det NO prov. Och ja.. Det var inte det sämsta jag har gjort på ett NO prov, men jag skulle bli chockad om jag skulle få godkännt. Hann inte ens klart hela provet. Fast det sämsta jag har gjort på ett NO prov är att bara svara på en fråga. Men iförsig så hade jag varit bortrest då så visste inte ens att vi skulle ha prov. Men efter NO provet så var det syslöjd. Jag virkade klart min rosa häst, haha. Nu ska jag bara sätta på rosa och lila hår! Woppa
Föresten, det är sjukt svårt att ta fina outfit bilder. Antningen så ser kläderna/jag konstig ut eller så kommer inte något med osv. Och bilderna ovan.. Jag ser helt sjuk ut på alla dom bilderna! Haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0