Jobbig dag idag


Vaknade imorse av andra väckarklockan jag hade ställd. Var helt död imorse, brukar alltid säga så men idag skrek sängen extra högt. Hade dessutom jävligt ont i magen ett tag. Så direkt när jag gick upp var jag tvungen att passa min lillebror. Klockan var sju. Sen när mamma kom hem från jobbet, runt halv åtta somnade jag direkt. Hade tydligen sovit väldigt djupt enligt mammsen, bevis på att jag var trött xD Men är fortfarande ganska seg, ont i huvudet eftersom att jag somande helt snett  i soffan och har ont i nacken. Ikväll ska jag fan gå och lägga mig klockan åtta och sluta klaga på att jag alltid är trött.. Detta ↑↑↑↑↑↑↑ på bilden blev min lunch idag. Sen lunch dock.. Hemsk dag, eller hemsk morgon iallafall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0