d.a.n.c.e

Inget speciellt har hänt idag. Jag var i skolan. Hade lektion med en lärare som jag verkligen inte gillar.. och massa andra lektioner. Skrev också på mitt hyllningstal till svenskan. Jag är väldigt bra på att skriva men att skriva ett hyllningstal är verkligen sjukt svårt.. Jag har valt vem jag ska skriva det till och jag har skrivit rätt mycket.. Men, det blir inte bra. Jag vill ta med så mycket för den personen betyder väldigt mycket för mig men det bli för personligt då och bara massa grejer som ingen annan skulle kunna fatta.. Och när jag försöker att inte skriva personligt så blir det bara falskt och.. fel. För det är inte så jag tycker.
Aja, får försöka lösa det. Vill behålla mitt betyg i svenska. Annars så har jag spanska prov nästa vecka och jag har inga böcker och ingen jävla aning om vad som är med på kapitelna som vi har. Vet inte ens vad dom handlar om.. heh. Så det blir att försöka plugga myyycket i helgen! Som jag förövrigt längtar sjukt mycket till. Men det är inte långt kvar nu! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0